TÜBİTAK, destek programları, burslar, yarışmalar ve yayınlar hakkında her türlü soru ve başvurunun etkin ve hızlı şekilde yanıtlanması için 444 66 90 numaralı çağrı merkezini hizmete açtı.
Öğrenci, akademisyen, araştırmacı ve diğer vatandaşlarla daha sağlıklı iletişim kurulması amacıyla TÜBİTAK’ın 444 66 90 numaralı çağrı merkezi kullanıma açıldı. Mesai saatleri içerisinde hizmet veren 444 66 90’a gelen çağrılar, müşteri hizmetleri temsilcileri tarafından karşılanıyor. Merak edilen konularda vatandaşlara yardımcı olunuyor, gelen tüm başvurular online olarak kayıt altına alınıyor. Arayanların iletişim bilgileri alınarak, bilgi edinmek istedikleri konular hakkında geri dönüş yapılıyor.
08.30-17.30 saatleri arasında hizmet veren çağrı hattı ile burs ve destek hizmetlerine yönelik bilgi aktarımı, TÜBİTAK dergileri, kitaplar ile bu kaynakların e-satış ve abonelik işlemleri, proje bazında danışmanlık, eğitim ve destek talepleri için yönlendirme, TÜBİTAK İş Uygulama Yazılımları’nın kullanımına ilişkin yönlendirme ve bilgi desteği, alınan kayıtlar doğrultusunda oluşturulan istek, dilek ve şikâyet raporlarının ilgili birimlere iletimi ve e-Posta ile destek hizmeti sağlanıyor.