Başvuru Süreci

 ENDÜSTRİYEL HİZMET SÜRECİ

Başvuru

  • Endüstriyel hizmet yaptırmak isteyen Kamu/Kurum ve Kuruluşlar dışındaki müşterilerimiz, başvuru dilekçesindeki bilgileri içeren talep yazısı ile Endüstriyel Hizmetler Birimi’ne başvurmalıdır.
  • Başvuru dilekçesinde ürünlerle ilgili marka/firma ismi belirtilmemelidir. Ürünler kodlanarak getirilmelidir.
  • Fare ve sıçan satışlarında etik kurul raporu istenmektedir.
  • Üniversitelerden yapılan başvurular üniversitenin antetli kağıdı ile gönderilmelidir.
  • Analiz için numuneler, ilgili Enstitü’nün tanımladığı miktar ve ambalaj içinde getirilmeli, üzerinde numune ile ilgili açıklayıcı bilgiler (getirilen numunenin adı, kodu, kuruluş adı, numuneleme tarihi gibi) veren bir etiket olmalıdır. Numunelerin miktarı ve ambalaj türü belirtilmemiş ise, insan sağlığı ve çevreye zarar vermeyecek şekilde ambalajlanmasına özen gösterilmelidir.
  • Numune, başvuru dilekçesi ve ödemenin yapıldığı gösteren banka dekontu birlikte gönderilmelidir. Aksi durumda numune kabulü yapılmayarak iade edilir.
  • Web sitesinde yayınlanan Endüstriyel Hizmet Fiyat Listesinin içerisinde belirtilmeyen test/analiz/ölçüm ve muayene isteklerinde, talep sahibine teklif verilir. Teklifin kabul edilmesi ve ödemenin yapılması durumunda analiz işlemleri başlatılır.
  • Acil istenen hizmetler için, mesai dışında ve/veya tatil günü çalışılması durumunda  % 70, mesai saati içinde öncelik tanınan işlerde ise % 50 fiyat artışı uygulanır.

                Hizmet Bedelinin Ödenmesi

  • Hizmet bedelinin belirtilen banka hesaplarına yatırılması ve ilgili dekontun Endüstriyel Hizmetler Birimi’ne fakslanmasını veya nakden ödenmesi durumunda analize başlanabilmektedir. Ödemeler, Merkezimiz veznesine hafta içi her gün saat 8.30-16.00 arasında yapılabilmektedir.
  • Hizmetler için, TÜBİTAK MAM dışına gidilmesi halinde, ilgili personelin yol, konaklama ve iaşeleri ilgili kuruluş tarafından karşılanır ve/veya ödenir.
  • İngilizce dilde rapor hazırlama için ayrıca ücretlendirme yapılır. (Raporun kapsamına göre 100TL- 250 TL +KDV’dir.)

Raporlama

  • Test ve analiz sonuçları ürün için bir kalite sertifikası niteliği taşımamaktadır.
  • Rapor ve sonuçları talepte bulunan kuruluş ve müşterilerince ticaret ve reklam amaçları ile kullanılamaz. Rapor tamamen veya kısmen çoğaltılamaz/yayınlanamaz.
  • Başvuru dilekçesinde istenen test/analizler için sadece bir rapor düzenlenmektedir. Birden fazla numune için ayrı ayrı rapor isteniyorsa, istek yazısında bunun belirtilmesi gerekmektedir.
  • Analiz raporu ve fatura başvuru dilekçesinde belirtilen adrese gönderilmektedir.

İNDİRİMLER

     Test/analiz fiyatları üzerinden;

  • 4734 sayılı KİK’e tabi kamu kurum ve kuruluşlarına %20 indirim,
  • Son iki yılda MERKEZ bünyesinde proje yürütmüş olan özel sektör kuruluşlarına %20 indirim,
  • Tek başvuru olması durumunda, maliyetin altına düşülmemesi kaydıyla;

         a) 20.000 TL- 50.000 TL arası %10 indirim,

         b) 50.000 TL'nin üzerinde ise %20 indirim yapılması,

NOT: Talep edilmesi durumunda rapor ve teklifler e-mail ile de ulaştırılmaktadır.

Başvuru dilekçesine mutlaka E-posta adresleri yazılmalıdır.

Test/analiz fiyatları 31.12.2017 tarihine kadar geçerlidir.

Yıl içerisinde maliyetlerin değişmesi halinde, MAM tarafından herhangi bir yayın yapılmaksızın fiyatlar değiştirilebilir.

BANKA BİLGİSİ

T.C. Ziraat Bankası Gebze Kurumsal Şubesi

IBAN: TR19 0001 0020 8534 7543 977543 (TL)

İLETİŞİM                                            

TÜBİTAK Marmara Araştırma Merkezi

Barış Mah. Dr. Zeki Acar Cad. No:1 P.K. 21

P.K. 21, 41470 Gebze-Kocaeli     

Tel    : 0262 677 20 00

Faks : 0262 643 04 70

E-posta : analiz@tubitak.gov.tr  

 

-A +A